Yass2

מרגיש כאילו כבר ראיתי מיליון סדרות כאילו משעמם מוסיפים דמויות סתם ככה ומשעממות לא ממליץ בכלל היה יכול להיות יותר טוב

poosh

כמעט וויתרתי בגלל ה”פאן סרביס” בפרק הראשון, אבל סה”כ שמחה שהמשכתי. שונן על כל המשתמע אבל לא ברמת גלגול עיניים, אפילו מפתיע לטובה.

otoku

זה כל כך חמוד הדמויות טובות וחמודות ממש נהנתי מהצפייה באנימה הזאת רק קצת מעצבן שכל הסרט מבוסס על השאלה ” אתה רוצה לצאת איתי ? ” אבל זה באמת סדרה אחת הטובות תודה למתרגמים

rumero

במילה אחת מטורפתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

Neorai9

כתוב שיש 24 פרקים אבל כשנכנסים יש רק את העונה הראשונה

kitte0050

אין ספק מדובר באנימה טובה קשה לא לאריך את המחשבה וקרבות המוחות שקורעים שם, זו אנימה שאני ממליץ למי שרוצה לצפות באנימה רצינית ואמוקה לא כותב יותר מידי בשביל לא להרוס אתה הסדרה למי שרוצה לצפות

SIVD

טוב מאוד