nrsfh5

סדרה נהדרת, חבל שלא סיימו אותה…

nrsfh5

מעניין אותי אם יש גם בנות שרואות את הסדרה הזאת…

Yass2

מפרק 4 כבר לא מסוגל לראות את זה🤮

oshe

לא היה רשום 48 פרקים!?

oshe

אני מבין למה זה 18+🤭

Shiri

למה כתוב שם שזה עונה 2?

oshe

הגרפיקה נראת כמו קוביה אונגרית

oshe

כשאומרים לי לחשוב על דברים גרועים אני חושב על בית ספר אימא של יונתן והאנימה הזאת

ANIME657

אנימה 1010 אני רק בפרק השני וכבר אני אוהבת את זה זה מדהים!!!!