nrsfh5
סדרה נהדרת, חבל שלא סיימו אותה…
nrsfh5
מעניין אותי אם יש גם בנות שרואות את הסדרה הזאת…
Yass2
מפרק 4 כבר לא מסוגל לראות את זה🤮
oshe
לא היה רשום 48 פרקים!?
oshe
אני מבין למה זה 18+🤭
Shiri
למה כתוב שם שזה עונה 2?
oshe
הגרפיקה נראת כמו קוביה אונגרית
oshe
כשאומרים לי לחשוב על דברים גרועים אני חושב על בית ספר אימא של יונתן והאנימה הזאת
ANIME657
אנימה 1010 אני רק בפרק השני וכבר אני אוהבת את זה זה מדהים!!!!
Royklein
.