דלג לתוכן
אנימה סאב
ספריית האנימה
פורום
צור קשר
אנימה סטריים
Menu
ספריית האנימה
פורום
צור קשר
אנימה סטריים
התחברות
amitay
אני לא מבין למה אי אפשר להכנס למסך מלא דרך הטלפון חבל הכל טוב חוץ מי זה