אנשים יצרו הרבה סיפורים. שמחה, עצב, וכעס. סיפורים שמרגשים אותנו ושמרתקים אותנו. אבל ככה מרגיש רק מי שצופה מהצד. מה היה אם לדמויות בסיפורים הייתה מודעות? האם עבורם נהיה ישות הדומה לאלים משום ש”בראנו” את העולם שלהם? העולם שלנו משתנה. ממלכת האלים נענשת. ב”חזרה: יוצרים”, כל אחד הופך ליוצר.
ברוכים הבאים
התחברות כדי להתחיל לשוחח ולתת ביקורות באתר וכמובן חווית צפייה פרימיום
The form was sent successfully.
An error occured.
צרו חשבון חדש
התחברות לחשבון שלכם באנימה סאב ותתחילו לחוות חוויה על חושית בצפייה באנימה